Известие

Collapse
No announcement yet.

имам проблем едно такова гадно тракане като дизел постоянно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    а мерси аз мислех че се сипва нещо аз след 10 дена ще ходя да сменявам ремаци и ролки значи и тази прожинка сте я сменя мерси много
    Alfa ROmeo 166 2.4 JTD
    Ford Focus mizeren bokluk dobre4e se oturvah ot nego
    Alfa Romeo 145 1.4 TS - EX

    Comment


    • #32
      а мерси аз мислех че се сипва нещо аз след 10 дена ще ходя да сменявам ремаци и ролки значи и тази прожинка сте я сменя мерси много
      Alfa ROmeo 166 2.4 JTD
      Ford Focus mizeren bokluk dobre4e se oturvah ot nego
      Alfa Romeo 145 1.4 TS - EX

      Comment


      • #33
        Сипва се ако имаш малък теч от Радиатора,а за вариатор незнам
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #34
          Сипва се ако имаш малък теч от Радиатора,а за вариатор незнам
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #35
            течове нямам никакви аз такива проблеми нямам само брадовчет ми му прегре алфата нещо не му се е била вкл. перката неговата е 1.6 Boxer ама мноо е слаба аз с моя TS го изяждам все едно минавам мизерен голф газар с РК регистрация но щом това се сменя значи като отида за ремаците след няколко дена аз ще отида в сервиза на дружба под моста за пътя на летищетото щот имам няква остъпка и там сте ги накарам да оправят и вариатора освен ако и те ми кажат че нямам ако кажат ще ги запиша с тела и ще го пусна тук благодаря за помоща много шот и хабер си нямам от двигатели алфата я имам от 2 месеца само и супер много ме кефи и въопще не ме интересува че са и скъпи чарковете напраове се влюбих в този модел невероятен преди нямах такова мнение за тези автомобили, но се изетересувах за 145 QV и се надявам скоро да я притежавам този звяр 2.0 ТS Благодаря за помоща отново а и искам да попитам каква е далаверата ако пларя да съм член на клуба
            Alfa ROmeo 166 2.4 JTD
            Ford Focus mizeren bokluk dobre4e se oturvah ot nego
            Alfa Romeo 145 1.4 TS - EX

            Comment


            • #36
              течове нямам никакви аз такива проблеми нямам само брадовчет ми му прегре алфата нещо не му се е била вкл. перката неговата е 1.6 Boxer ама мноо е слаба аз с моя TS го изяждам все едно минавам мизерен голф газар с РК регистрация но щом това се сменя значи като отида за ремаците след няколко дена аз ще отида в сервиза на дружба под моста за пътя на летищетото щот имам няква остъпка и там сте ги накарам да оправят и вариатора освен ако и те ми кажат че нямам ако кажат ще ги запиша с тела и ще го пусна тук благодаря за помоща много шот и хабер си нямам от двигатели алфата я имам от 2 месеца само и супер много ме кефи и въопще не ме интересува че са и скъпи чарковете напраове се влюбих в този модел невероятен преди нямах такова мнение за тези автомобили, но се изетересувах за 145 QV и се надявам скоро да я притежавам този звяр 2.0 ТS Благодаря за помоща отново а и искам да попитам каква е далаверата ако пларя да съм член на клуба
              Alfa ROmeo 166 2.4 JTD
              Ford Focus mizeren bokluk dobre4e se oturvah ot nego
              Alfa Romeo 145 1.4 TS - EX

              Comment


              • #37
                искам да попитам каква е далаверата ако пларя да съм член на клуба
                Защо трябва да има далавера според теб повечето хора го правят за идеята,иначе има отстъпки в доста магазини за части и сервизи
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  Аз да не пискам нова тема ще взема да се оплача тук. Значи тоя моя таралясник напоследък нещо много се разтрака Той и преди си потракваше ама доста по малко и спираше,пък сега докато не позагрее направо ми къса нервичките Маслото ми е Mobil 15 W 40 няма 4 000 км. от смяната пък е едно черно и гадно Иначе нивото е добре,малко над половината,като забелязах,че поспадна след като смених термостата,ма аз си го обеснявам с това,че преди колата не вдигаше повече от 60 гр. и се е омесило с бензин (малко и понамирисваше на бензин),а след смяната на термоса си държи милиметър под 90 гр. и като съм я покарал така и бензина се е "изпарил" един вид
                  Дайте някой акъл какво да я правя -да взема 1л. и да долея,изцяло ли да го сменям или някаква добавка ?????
                  155 1.8 8v TS & FZR 600

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от hsr
                    ..... тоя моя таралясник напоследък нещо много се разтрака ...........
                    .......Дайте някой акъл какво да я правя -да взема 1л. и да долея,изцяло ли да го сменям или някаква добавка ?????

                    Може да трака от веригата. Иначе маслото си го смени , защото минералното с което си в момента ,не съм много сигурен дали се е разбирало с примеси от бензин и как това му се е отразило на вискозитета
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #40
                      Преди малко говорих с един приятел,дето уж ги разбира горе-долу нещата,запалих му колата да я чуе и ми вика,че не е тракане на клапани или повдигачи,а по-скоро някакво "стържене" на лагер,ролка,водна помпа или нещо др. Интересното е,че се чува по-силно от лявата страна където са тия джаджи
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Gpower
                        течове нямам никакви аз такива проблеми нямам само брадовчет ми му прегре алфата нещо не му се е била вкл. перката неговата е 1.6 Boxer ама мноо е слаба аз с моя TS го изяждам все едно минавам мизерен голф газар с РК регистрация но щом това се сменя значи като отида за ремаците след няколко дена аз ще отида в сервиза на дружба под моста за пътя на летищетото щот имам няква остъпка и там сте ги накарам да оправят и вариатора освен ако и те ми кажат че нямам ако кажат ще ги запиша с тела и ще го пусна тук благодаря за помоща много шот и хабер си нямам от двигатели алфата я имам от 2 месеца само и супер много ме кефи и въопще не ме интересува че са и скъпи чарковете напраове се влюбих в този модел невероятен преди нямах такова мнение за тези автомобили, но се изетересувах за 145 QV и се надявам скоро да я притежавам този звяр 2.0 ТS Благодаря за помоща отново а и искам да попитам каква е далаверата ако пларя да съм член на клуба
                        Да не ти кърша хатъра, но е добре да идеш в сервиз , където имат пети за зацепване на ремъка. Майсторите с маркера може и да са магьосници, но си има специална технология за този процес. Освен това си купи предварително комплектчето за вариатора за 10-12 лв, но не разчитай,че ще те изкара дълго. Иначе цената на вариатора си е над 300лв- не е от най-евтините.
                        Алфа Ромео 145 1,8 TS

                        Comment


                        • #42
                          Колега,тва мнение дето си го цитирал е "само" на 4 месеца, дали човека вече не си е оправил колата
                          155 1.8 8v TS & FZR 600

                          Comment


                          • #43
                            къде е това нещо вариатора за 300лв днес в Динекспрес Пловдив ми казаха 415лв
                            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
                            www.ico83.snimka.bg/[/url]

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от hsr
                              ...,а по-скоро някакво "стържене" на лагер,ролка,водна помпа или нещо др. Интересното е,че се чува по-силно от лявата страна където са тия джаджи
                              От тази страна ти са и веригите, но звука им си е специфичен, "я го знам" и то много добре . Дали е някоя от въртеливите истории се проверява лесно като свалиш ремъка на водната помпа и хидравликата и по-трудно този на алтернатора (а вече става и допълнително игриво, ако имаш и клима, т.е. + компресор и обтяжна ролка да ти се пречкат в повече). Палиш колата и почваш да слухтиш (все пак не се услушвай прекалено дълго - водната въртележка не работи ). Ако шума изчезне - там е играта...
                              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                              Мненията са като задниците - всеки си има!

                              Comment


                              • #45
                                Моят вариатор притраква много рядко при самото палене но след 2,3секунди изчезва.Чувал съм и истинското му чагъркане на една 1,4 тс.
                                Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                                Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                                Comment

                                Working...
                                X